torsdag, januari 19, 2006

Har haft en pysslig fm och äntligen är de där jädra papprena till försäkringskassan ifyllda och redo att postas. Fick massa kul post och två tidningar.. har gått på alla erbjudanden om provprenumerationer bara för att man får så fina premier att det ramlar in tidningar nästan lite för ofta nu, hoho. Fick ett intyg från min förra arbetsgivare också och det var ett jättefint betyg till mig, han sparade inte på berömet! Kul! Och så hade jag vunnit en bebistandborste genom viföräldrar så den kom också! ;)
Dricker lite för starkt kaffe nu och ska äta lite lunch innan jag ska in och träffa min partner in pregnancy, Sara, för att fika. Hon är beräknad bara några dagar före mig så det blir att se vem som hinner först till BB.
Lyckades förstöra soffbordet innan och när det gick i golvet passade det på att förstöra min halvt antika ljuslykta från Boda. Inte kosta boda, utan ännu äldre. Då kom det några tårar men det finns väl en mening med allt. Bordet är nu preliminärt (preTEJPinärt) lagat men tål ingen beröring. Raaaah!

Inga kommentarer: