onsdag, april 04, 2007

Svaret!

"Hej Emma.

Tack för ditt mail och ditt engagemang.

Jag har mottagit detta ärende och jag skall omgående ta ett skarpt samtal med stationsinnehavaren.
Jag blir, liksom du, väldigt upprörd när jag läser detta.

Har även mottagit ditt mobilnummer och jag kommer att ta kontakt med dig när jag har pratat med stationschefen.

Mvh

Clemens Mårdsäter
Distriktschef OK-Q8 AB
Göteborg/Halland"

Vidare har TV4 Göteborg ringt mig för mer info och ska ha åkt dit idag för att intervjua personalen på macken, de tyckte givetvis också detta är galenskap. UNDERBART att det händer saker! Lite senare ringde Clemens och hade haft sitt skarpa samtal. Lappen ska bort och han hade krävt av mackchefen att ha ett samtal med sina kollegor rörande etiska förhållningssätt samt vikten av att behandla alla kunder väl och rättvist!

5 kommentarer:

M sa...

Bra jobbat Emma!!! Vad sjukt alltihop!

Anonym sa...

Way to go. :)

mimmi sa...

Perfekt! Vilken vansinnig lapp..

egoistiska egon sa...

bra jobbat emma!

Anonym sa...

Duktig du är !!!! Engagerad till max :)