lördag, september 05, 2009

Kärlek och romantik


Jag måste berätta om det gulligaste (och ganska irriterande) jag nånsin hört. I somras berättade en anonym person, en av mina bästa vänner, om hur hon frågat sin man vad han tycker hon är bra på. Hon behövde lite uppmuntran och eftersom han brukar säga att hon är duktig så ville hon veta vad det är som hon är så himla duktig med. Hans svar? Jo, det går till historien och jag skrattar bara jag tänker på det.


"Jag tycker du är bra på att bära saker".

14 kommentarer:

Livet på Citronodlingen sa...

oj, så romantiskt... och så upplyft hon måste ha känt sig hihi

egoistiska egon sa...

haha. herregud.

Taina sa...

BÄRA SAKER??????? Hahahahahaha, DET var ju en originell egenskap.

Kramar

Jemayá sa...

tog nyligen en fortune cookie på fb, den sa (ungf): there are two kinds of men who don't understand women: married men and bachelors. Fick igen ett bevis på att det stämmer!

✿Ewa sa...

Okej! Det var nog inte det bästa svaret precis...lever han fortfarande ;)??

Kram

✿Ewa sa...

Okej! Det var nog inte det bästa svaret precis...lever han fortfarande ;)??

Kram

It´s all about me sa...

Låter som något din G hade kunnat säga :)

Har en känsla av att min kille HADE kunnat säga något sådant, bara för att han liksom inte kommer på något specifikt för stunden. Haha.

pim sa...

öhh ok och hur spceifierade han det? *skratt*

Anna, Fair and True sa...

Haha, gulligt! Hoppas han menade bördor också, dvs känslomässiga, och lösa problem och så, och inte bara bära faktiska saker, typ möbler och så!

Emmama sa...

Alla: Ja, haha, härlig kille! Han lever och är nu förevigad helt i ovisshet.. :D

Lullun sa...

Det är i alla fall en ganska orginell egenskap att vara speciellt duktig på. ;-) Om man inte jobbar för ett flyttfirma då kanske...

Emmama sa...

Lullun: Ja hon skulle kanske knäcka lite extra.. :)

pernilla sa...

Hahaha, lustigt folk det där;)Det konstiga är ju att jag har på känn att det är en sån där vansinnig romantiker med fransk brytning som kläckte denna fantastiska kommentar.

Emmama sa...

Pernilla: MOHAHAHA!