tisdag, september 16, 2008

Min dag!

Detta är min huvudsakliga sysselsättning på dagarna.. Ger lite spänning i tillvaron, antar jag! Spelet finns på icakurirens hemsida och är jätteroligt tycker frun i huset.


Dagens post bestod av två fina kryapådighälsningar, DET piggade upp! Tack snälla tant Sheila och faster Mimmi och farbror Lasse.
Vet inte riktigt vad det var för lek som käre sambon och Gustav ägnade sig åt igår kväll men det involverade TV´n och två små plastkrattor och var jäääätteroligt tyckte barnet! Han sov gott på den lekstunden sen!
Har börjat längta ut och det är väl ett sundhetstecken, sånt orkade jag inte ens tänka på förrut. Nu längtar jag till parken, till mitt latteställe i stan, till jobbet och till min joggingrunda. Varning för detta men jag längtar till och med efter att få använda min nya väska som jag köpte på Next precis innan jag blev sjuk.
Nu ska jag göra en kopp varm choklad och sms-a lite goda vänner som hejjar på mig därifrån där de är.. :) KRAM och glad tisdag!

4 kommentarer:

Annika sa...

Vilket kul spel. måste ju kolla det nu då'rå :-)
NEXT, det är en affär jag SAKNAR!! Den brukae finnas här,men dom flyttade för flera år sen. Just nu går jag bara o hoppas på att Boden ska öppna här...Jag köper massor därifrån online.
Och du, du ska bara ta det lugnt ett tag till och inte ens tänka tanken på joggingrundor :-)))

KRAM!

Anonym sa...

Jag har m testat det spelet..det var kul.
Kram A-L

Marianne sa...

Jag älskar också Mahjong! Men jag har en köpevariant från något spelföretag på nätet där man ska åka runt i Egypten och lösa någon gåta : ) Hinner dock inte spela så ofta, så jag har fortfarande inte blivit Farao eller vad man blir i slutet.

Skönt att du börjar längta ut. Men du ska se att det är tungt när du börjar gå ut. Tänk på att du ska klara av parken med god marginal innan du börjar jobba!

Kram!

Emmama sa...

Annika: Boden känner jag inte till alls.. vad är det för ställe?

A-L: Det är superkuuul ja! :)

Marianne: Hoppas du snart blir farao, det låter som en dröm! ;)