lördag, november 01, 2008

Att överlåta fotografering...

Halloweenfesten igår på dagis verkar ha varit kul! Organiserat kaos hade det varit enligt chefen Philippa! Låter toppen! :) När jag lämnade Gustav igår funderade jag lite på att kanske ta ledigt en timme mitt på dagen för att kunna vara med på halloweenfesten (föräldrar var också bjudna nämligen, även lediga barn som ville komma in en stund och vara med var välkomna). Insåg dock att det mest skulle störa Gustav om jag dyker upp en halvtimme och sen går därifrån utan att ta honom med mig. Hur som helst så erbjöd sig chefen att ha min kamera under dagen och ta lite bilder. Verkligen snällt! Resultatet är kanske inte vad jag hade hoppats på och i kombination med att lillebarnet vägrade ha sin kostym på sig så blev det inte hellyckade bilder.

Men men, det är ju trots allt tanken som räknas!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Att överlåta fotografering kan vara risky business...
När mamma skulle fota lite på Williams dop så åstadkom hon ½ timmes arbete i Photoshop åt mig med att försöka rädda åtminstone någon bild. :-D
Till och med min far med sin gamla skruttkamera hade lyckats plåta snyggare bilder. :-)

Marianne sa...

Hälsa Gustav att jag hade velat ha hans kostym så att jag hade fått en massa godis. Jag var jätteavis : )

Emmama sa...

Sussie: Haha, så kan det gå.. Dessa bilder äär ganska katastrofala.. vet inte om de kan räddas.. :)

Marianne: Haha, du hade passat superbra i den! :)