fredag, november 07, 2008

När Gustav skrattar så han kiknar!

Det är så härligt att sluta tidigt en fredag och sen komma hem till världens gladaste unge! Vi har pusslat barbapapapussel och ritat gubbar och byggt med klossar och sett mumin-film. Och ätit canelloni med spenat, tomat och ricotta. Sen såg vi Obama på TV och jag sa "vem är det" och fick som svar "Bama, he is like pappa". Barn ser.

Nu tränar Gustav på att leka lite ensam för jag ska fixa massa massa traderapaket (sorry att du inte vann Petra men jag kan sälja till dig om du vill betala 25 kronor per sak du budade på, tror jag har fler nämligen, bara maila eller skriv här.. :))

Tjingeling!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Alltså, du borde ju seriöst ha en bok där du skriver ner allt roligt han säger och sen ge han i typ födelsedagspresent när han blir typ 18 :)

Anonym sa...

Jag missade helt auktionen, virriga jag=) Vad blir det totalt m frakt? Haklappen är så söt. Din lille kille är så söt i brunt, de där tröjorna är så fina

Anonym sa...

haha! Nu fick jag också och skratt för de fina korten smittade av sej! :)

Emmama sa...

Foxy: Jag skriver faktiskt ner det, superkul att ha! Kram!

Petra: Ska kolla om jag har fler haklappar, nåt annat? Kram!

Träningslyckan: Haha, ja de smittar verkligen! Kram!