fredag, juni 03, 2011

Squeeze Friday


Nädu, kära kusin Annelie, vi hade inte en "squeeze Friday" här i Skottland idag. Däremot hade jag möjlighet att flexa från halv tolv så jag hämtade GG på dagis och meddelade att det var BEACH TIME! Lunch ute, besök på nöjesfält och sen massor av lek på stranden.




Underbar dag! Det är så varmt att man kan tro man är utomlands. Och det är jag ju på sätt och vis. Ehe ehe. Nu ska jag läsa en av mina födelsedagsböcker och ser fram emot en helg som bjuder på en tvådagars "mental health"-utbildning med hela jobbgänget på ett av stans konferenshotell.

3 kommentarer:

Saltistjejen sa...

Å UNDERBART! Sådana dagar är helt fantastiska tycker jag!
Kul det låter med helgens aktiviteter också.
KRAM!

Katarina sa...

Härligt! Oj, vad G. har växt, det ser jag nu på bilderna!

Anonym sa...

Mini- Squeez :) :)