tisdag, augusti 12, 2008

Denna dagen!

Finaste pussmunnen. Kompis Matthew i bakgrunden.
Som sagt är "five a day"-kampanjen stor här, fem portioner frukt/grönt om dagen gör dig frisk och snygg! :) Detta packet som hade en banan uppepå blev perfekt fika i parken en dag som denna!
Fåglarna fick lite rester och de vallfärdade från hela staden till oss...
Såna här båtar (!) vimlar det av nere vid båtklubbslekparken och det ser ut att vara extremt kul! Nån som testat?
Dagens lärdom: fåglar äter inte päron.

5 kommentarer:

Anonym sa...

vilken bra idé att lägga blandad frukt i en förp. det vore något för Willys

Anonym sa...

Ja absolut, det tycker jag m.
Perfekt att ta m vid en picknick.
A-L

Anonym sa...

Hej or Hello. Mitt namn ar Martina och jag lever in the UKs fartfyllda Leeds. Har bott har i ett ar och har bestamt mig for att skippa vidarutbildning i Sverige for annu ett ar har. Jag lever tillsammans med min pojkvan sedan tva ar tillbaka. Jag undrar om du har flyttat "forgott" eller om du har planer pa att flytta hem, hur du cope med att vara ifran nara och kara sa stor tid av ditt liv och hur manga ganger du far chans att besoka sverige. xxx
xaix_zaiw@hotmail.com

Anonym sa...

Det fanns nå liknande förpackningar i Prisma en tid men de sålde väldigt dåligt. Folk verkade vilja plocka ut sina egna kombinationer... o det hade nog jag med velat..

Anonym sa...

Ändå en kul idé att det finns sådana paket att köpa. Bra, ska lära Oliver att fåglara bojkottar päron. Tack Gustav ! :)