måndag, juni 04, 2007

Hurt-Laban


Har passat på att tömma huset på papper, glas, aliminium och annat och prydligt lämna detta i vårt miljörum hör på gården. Prydligt, som sagt, annars blir vår huschef Uwe arg och det vill man inte vara med om. Dessutom är det ganska självklart att göra det prydligt faktiskt. :)


Har registrerat mig på min gotlandssommarkurs och gjort första uppgiften vilket var att presentera sig och berätta om sina förväntningar på kursen. Och så har jag skrivit in mig på arbetsförmedlingen och ska försöka ha ett bra jobb när mitt sommarvik är över! Sen var vi och handlade och svängde inom flekis och anmälde oss till bussutflykten till Alingsås - Pernilla och Anki - ni måste snarast göra detta! Tänk vad roligt vi ska ha - fika och titta på småapor! :)


Är helt underbart väder idag, hoppas ni också har så här varmt och soligt! Jag och Gustav hade balkongpicniclunch idag, åt på filt på balkongen och det tyckte lilla mannen var roligt. Mindre roligt är det dock när ha blir kladdig om fingrarna för då torkar han av sig på mina byxor. Nu sover han och jag pimplar kaffe och ska strax göra lasagne.


Hoppas ni alla haft en bra helg också föresten! Jag har haft jättebravo hela helgen och det blev en bra avrundning med IKEA-besök + picnic på gården igår, måånga goda vänner och lika god mat är alltid trevligt!


KRAM till alla!

1 kommentar:

Anonym sa...

gotlandskurs??? kal du till gotland??