måndag, juni 25, 2007


Shitbalooba vad det regnade på midsommar men vad bra det blev ändå! Hade vänner här och det blev mycket god mat och massa snackande om allt möjligt. Barnen lekte fint förutom när GG skulle slåss, det är det senaste i utvecklingen och jag gillar det icke. Mamma och pappa har varit här några dagar och det har varit så himla mysigt! Imorgon börjar jag jobba på riktigt och till helgen kommer Lotta - henne saknar jag så mitt hjärta nästan brister!! :)

Sitter just och finslipar på min uppsats som ska in idag. Läser en distanskurs från Gotlands Högskola (och ska således inte dit, tyvärr - W du undrade). Märks att jag skriver uppsats, brukar inte använda ordet således så hiimla ofta annars.

Har dessutom utsett mig själv till lunchansvarig eftersom GG och mannen är ute och klättrar i trappor, en annan nyuppfunnen kärlek. Vill göra tonfisksallad så det ska jag fixa nu.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vad sööööt. Men förstår att det inte gillas! Tilde gör också ibland, men mer sällan nu, tror hon börjar förstå. Kram!

Anonym sa...

Oliver brukar puckla på ibland han med. :P Stark är han också. Usch.

Vad ska du börja jobb amed? Berätta.

Kolla in på min blogg, jag har mailat lösenordet till dig på lunar. /Sussie