onsdag, juni 18, 2008

ASFALTERA, för helvete!

Fick akut kenyalängt idag, åhh, vill åka snart igen! Det är ett sånt sjukt privilegie för oss att ha halva vår släkt där att hälsa på när vi vill. Här lagar jag mat under ett jättefint träd i min svärmors trädgård. Ser ni den röda sanden, så typisk för Kenya. En dag, när vi som alla andra dagar, var nedsulade med röd sand från knät och nedåt fick min pappa nog. ASARG (ärligt) väser han till mig (som fortfarande skrattar åt det)...

"tröttnar dom inte på den här jävla sanden?"

3 kommentarer:

Anonym sa...

ASG...kan riktigt höra Ingemar säga detta...hihi
A-L

Anonym sa...

Haha....... :-D

Anonym sa...

Jag hade en föreställning att det var de stora öknarna i Afrika som var fulla av sand, inte hela Afrika.
Kenya var fullt av trevliga människor, men jag hävdar med bstämdhet att det var alldeles för mycket röd sand där, och jag förstår inte att dessa människor inte tröttnar, men det kanske de har gjort.