lördag, juni 21, 2008

Utekväll med jobbet!

Debbie
Irene

Gemma och Natalie


Natalie och Catriona

Efter jobbet igår var det avfirning av Natalie som går emot nya äventyr vilket är bajs eftersom vi har det så himla bra på jobbet nu så det blev tårar och tandagnisslan och en jävelens massa drinkar till alla som inte körde (Debbie) och var on call på jobbet (jag). Dessa människor är några av mina viktigaste människor i mitt liv här, ett superbra team som jag trivs jättebra med! Börjar heltid på måndag (hittills 25 timmar i veckan) så nu slipper jag rusa runt på flera ställen jippi!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt för dig att bara ha ett ställe att gå till, du är enormt duktig på att ställa upp och jobba, vi är så stolta över dig. Kram Mamma

Anonym sa...

vad typiskt engelska alla ser ut:) kul för dig med heltidsjobb..:)