måndag, februari 19, 2007

Imorgon ingen våndas, det ska semlas!

Imorgon ska det nog lyxas lite med semlor (eller kanske semla om jag ska fika hos nån som har det dåligt ställt) och det blir trevligt. Tänkte gå till flekis (öppna förskolan) med Gustav (mammahjärtaGustavärlikamedsant) för där har det utlovats semlor ser ni. Idag har vi haft fint besök av Mallan och nu ikväll har jag kollat på Baby Boom efter att ha ägnat mycket tid och kärlek åt det lilla barnet som inte ville sova. Nu sover han dock och jag vill också lägga mig och läsa vidare i "Glasborgen".. Bra och kanske ganska viktig bok och det är alltid intressant att läsa hur en författare skildrar en barndom som den hon hade.. http://www.bokus.com/b/9789146203070.html?pt=search_result 55 kronor på rean bara, inte illa. Tänk att bokrean närmar sig, det ska bli så otroligt roligt!
Vad ska ni köpa för böcker? Ser ni mitt försök till interaktiv blogg, nappa på det! :)

Sov gott!

1 kommentar:

citronlime sa...

Jag ser också fram emot bokrean, köper dock mest barnböcker. Barn kan aldrig ha för många böcker!!!! En bok som måste inhandlas är "ett barn blir till" av L.Nilsson.