söndag, februari 18, 2007

Söndag lite oftare!


Ja, söndagar är minsann inte dumma dom. Hela familjen har promenerat i kylan och handlat lite så att Malin kan bjudas på lyxig lunch när hon kommer på besök imorgon. Hon tar med fikabröd fick jag nyss veta, ändå BRA med en vän som förstår vikten av kaffe och kaka på maten, mer sånt!


Bra helg har det varit! Långfika på Akademibokhandeln igår och där i lekrummet fanns en liten flicka som jag hoppas min son slipper träffa på fler gånger - hon var faktiskt farlig! På kvällen var det meningen att jag skulle se Melodifestivalen men mina vänner som var på besök ville annorlunda och bytte hela tiden kanal så jag missade allt och dessutom vägrade barnet sova och jag fick nästan hjärtklappning av det - waaaah!


Nu är det snart så att barnet fyller ett, bara fem dagar kvar och det ska bli underbart att alla våra fina släktingar och vänner kommer på kalas - hurra! Mamma kommer redan onsdag så det blir längelängemys med henne, härligt!


Inte för att det är allt som räknas men jag vill gärna få lite kommentarer här, annars blir det mindre lattjo. Okeeej?
Glad kommande måndag!!

1 kommentar:

citronlime sa...

Nu har jag fixat så jag kan kommentera :)
Gustav är så söt :)