fredag, januari 27, 2012

Fredagsfrukost


Ibland vill man inget hellre ha,
än en jordnötssmörbananmackaaaa.

Nu ska lilla rara barnet lämnas i skolan och sen åker jag och en annan mamma till en fint kafé och fikar halva morgonen. Vi unnar oss alltid en sån förmiddag i veckan, en dag när jag är ledig eller börjar först efter lunch. Skön ledig fredag blir det idag!

Att freeviewboxen exploderade i natt och att jag senare idag måste göra min deklaration som egenföretagare - ja det fixar vi sen. Hakuna Matata.

För, det viktigaste först - fika.

3 kommentarer:

Moni sa...

Vilken Freeviewbox har ni? *Håller tummarna att det inte är en från min arbetsgivare*

Emmama sa...

Moni: Vi köpte Currys egen, den allra billigaste... :) Vilken ska vi undvika?

Moni sa...

Den ska ni undvika. Uppenbarligen ;) Thomson ska ni köpa!