lördag, oktober 27, 2007

Fullis


Lång dag i stan idag, Chesus Gåååd vad jobbigt det är att shoppa! Två kjolar och två toppar för totalt motsvarande 42 KRONOR på galen rea på H&M och Primark gjorde dagen lite lättare att ta sig igenom.

Har haft en vän till gaysambon här idag och det var nog i Sverige som jag senast åt så himla god mat som idag och det var nog år 1409 som jag senast drack så mycket vin men de gamla takterna sitter i. Har man en gång lärt sig cykla så har man.

Innan Pip och Pip börjar morra om min tidigare blogg om inredning här så gäller mina tankar om inredning inte människor som inte har RÅD att köpa fina saker. Vi pratar om medel- och überklassfolk som väljer att köpa rosa heltäckningsmattor och gula skinnsoffor. Jag menar verkligen inte att en fattig invandrarfamilj i Aberdeen där hon är typ soc.tant och han är typ jur.stud ska känna sig påhoppade! För sjutton!

Njut av kiltarna nu häääär.

1 kommentar:

Anonym sa...

PRIMARK är värdens bästa affär !!!!!! Fan så billigt. Hittade massa där i London sist :)