torsdag, november 22, 2007

Fina Sverige!


Hade det så underbart i Sverige! Mysig vecka med familj och släkt i Älmhult och så två avslutande dagar i Malmö hos Lotta där jag hann träffa många av de gamla bästisarna jag och GG har där. Malmö är ju verkligen mina drömmars land och Mwaniki och jag kom efter att jag lovebombat Malmö via sms fram till att det är ju DÄR vi vill ha hus och bo senare! Underbara Malmö är bäst i världen!

Fin bild på Gustav som nu tagit över mitt gamla kneg från barndomen, att hjälpa min pappa att skala potatis.

4 kommentarer:

Anonym sa...

men gud vad han är söt! kolla in min kompis therese nairne på ansiktsboken - hennes pappa är från jamaica och hon och hennes syskon är typ snyggast i världen!!!

Anonym sa...

ps. hoppas din karl kan få jobb i malmö senare!!!!

Anonym sa...

nämen herregud så gullig!!!!!! Vi saknar er i Skåne!

Anonym sa...

han blir nog en bra kock när han blir stor tror jag...han har stenkoll på läget...hihi
kram A-L