torsdag, november 29, 2007

Torsdag...

Nyss återhämtad från maginfluensan som tack och lov bara jag fick. Tredje ggn på ett år, känner mig oändligt utsatt för denna vidriga åkomma. Har skrubbat badrummet så rent det bara kan bli och sprayar järnet med antibakteriell spray men såna där baciller går väl inte att helt spraya bort? Vet ni? Jag är extremt bacillrädd och speciellt när de kan göra GG sjuk, blä. Får en liten känsla av att det var de där chili cheese bitesen som jag åt på en viss hamburgerkedja som gjorde mig sjuk för jag får ont i själen bara jag tänker på dom och lite så är det med matförgiftning tycker jag..?

Idag ska vi vaccineras inför resan och för första ggn sen Gustav föddes är hans vaccinationsbok hela borta... Raaah! Får lösa det ändå..

KRAM och glad torsdag!
Emma

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken tur att du e frisk nu e inte kul m magsjuka!!
Lycka till m vaccinatinationen!
Kram A-L!