torsdag, november 08, 2007

Generösa mormorn!


Är i Sverige nu föresten och har det så jäkla bra! Fick en lång skön helg i Göteborg! Hos systern och Martin och mamma och pappa var med och hann med så mycket kul, fika med Pernilla, Vincent och Patrice, lunch och shopping med Malin och Frida, fika med Linda och Markus och hejochhurärdet med mina gamla hooodies där vi bodde. Nu är jag i Älmhult veckan ut och sen till Malmö måndagtisdag och så hemåt på eftermiddagen på tisdag, KUL KUL KUL.

Ringde nyss mormor och frågade om jag och GG kunde komma och fika sen. KÖP MED BAKELSER blev svaret från en glad mormor.
"Kolla om dom har GustavAdolfsbakelser på Konsum. Annars kan du köpa vad du vill, Emma. Jag betalar dig sen när du kommer".
"Nämen jag bjuder gärna på det"
"Emma, jag blir så ledsen när du säger så, jag kaaaan väl få betala dom".

Skulle känna fler som mormor! :D

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh vad jag önskar att jag hade min mormor kvar i livet.....