torsdag, november 22, 2007

Världens bästa släkt!


Supertrevlig och god farsdagsmiddag med hela släkten (alla tankar hos farfar som tyvärr lämnat oss nyligen, finaste finaste farfar!!) och här finns en bild där vi så vackert radat upp oss!

På tal om farfar... Tänk att jag pratade med farfar hans sista dag i livet och då sa att han är den bästa farfar i världen att han skulle kämpa på. Nu orkade inte hjärtat mer men hans hjärta var fullt av våra tankar när han gick bort och det är viktigt. Ska försöka få in en hyllningsbild på honom här snart!

5 kommentarer:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...

Hej vännen! Ledsen att höra att din farfar gått bort. jag förstår att det är tungt. Men det värmer i hjärtat när jag läser att du fått tala om för honom hur viktig han är - att han visste vad han betyder!! Glad för din skull också på ett sätt eftersom det måste kännas så bra för dig nu, att veta att han vet! Många kramar från Ulrika i Uppsala

Anonym sa...

Så trist att din farfar har gått bort.. Du skrev så vackert om honom.

Anonym sa...

Jag vet precis hur du känner det. Min morfra lämnade oss för lite mer än en månad sen :-( Känns så HÅRT! Men samma som dig, så berättade jag dagen innan för honom på sjukhusbädden hur underbar han var. Jag hoppas han förstod det.

Anonym sa...

Hej Emma!!
Vad fint du skrivit om Thorsten jag blir alldeles varm inombords...o fäller en liten tår...ja ni e en underbar familj allihopa..ska ni veta..ja det kändes skönt att få vara hos honom hela tiden..
KRAM Anna-Lena!!