onsdag, mars 14, 2007

Party hela veckan!

Har just kollat Oprah och fikat med kaffe och vaniljdubbelkex, trevligt va? Mwaniki sitter brevid nu, vid sitt skrivbord och sin dator och han vänder sig hela tiden om och kittlar mig och jag är verkligen världens mest kittliga människa. Nu ska jag fixa lite grejer här hemma och om några timmar ska vi på Tupperwareparty hos Anki med mammagänget här, så häftigt! Jag vill köpa en juicebringare med lock, hoppas de har röda - så himmelens fint det vore. Den skulle matcha mina balkongblommor i sommar. :)

Glad fortsatt onsdag och njut av solen!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Emma! Jag kollade också oprah..allt för att smita undan från hemtentan. Vilka fina bilder från Kenya du lagt upp..jag längtar tills dagen kommer då jag & Conny ska åka dit (ingen bestämd dag alltså, utan bara önskemål). Vad roligt att Gustav gått sina första steg. Så duktig han är!!! Vi vill verkligen komma upp till er snart, äta morotskaka och pussa på Gistav. Vad ska ni hitta på helgen vecka 13? Då kanske vi kunde komma upp över dagen? dendär hemmagjorda kebabtallriken blev jag nyfiken på.. det måste vi prova. Vår "vän" har inte hört av sig till mig på ett par dagar..så skönt. Jag svarar inte på hennes sms längre så jag tror det är därför hon lagt av. Som du säger; snäll som en ko, men oj så jobbig. Hoppas ni alla mår fint denna vackra dag. Jag blir alldeles till mig av glädje när solen skiner & himlen är blå. Pussa Gustav från mig & kolla om ni kan träffas vecka 13, kolla gärna med Sara & Martin om de också kan träffas då, det hade varit jätteroligt. varma hälsningar & kramar från Stina & Conny.

Anonym sa...

Tuppeware är bra! :) Var på ett party häromveckan och köpte bra prylar + fick en överraskningssak! :)

Btw kan jag varmt rekomendera de böcker jag skrev om i min blogg!! :)
Kram

It´s all about me sa...

kommer följa din blogg lite om ok! Är på långsemester i Argentina och har massa tid...och Gustav är ju så söt att man smälter och jag bara känner att aaaaah, jag vill också ha barn!!!

egoistiska egon sa...

kul att du börjat blogga mer regelbundet igen :) /evelina

mimmi sa...

så härliga kenyabilder. Hoppas ni kan åka snart!