lördag, mars 03, 2007

Storhandla, vad roligt!

Är hos systern och Martin nu, mamma och pappa är i stan för att gå på musikal ikväll och vi har varit på stan och kollat bokrean, lyxat med thaimat och nu fikar vi lite. Gustav soch jag ska strax ta bilen och hämta Mwaniki innan det blir storhandling på Willys! Jag älskar att storhandla och as we speak håller övriga familjen på att bestämma vilken lunch de vill bli bjudna på imorgon. Dessutom kollar vi på fotboll eftersom vi är spelgalningar och har satt vår tro till långenspel idag. Jag har chans på 600 men det kunde gå bättre.

Nu ska jag samla ihop sakerna och ge barnet lite banan så han inte blir hungrig i affärn.

KRAM och glöm inte mina traderaauktioner - Emmapiraya är jag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag älskar också att storhandla, för det mesta! :)