måndag, mars 26, 2007

Inte tänka, akta akta!

Det är intressant att tänka vad som verkar engagerar bloggläsare. Om man visar en bild på en gullig unge eller gör en liten poll så är det aktivitet som aldrig förr men när man skriver om riktiga saker är det dödstyst. Det är urläskigt att det är så! Har fått förfrågningar från många om att börja blogga eftersom det jag skrivit på lunarstorm varit så intressant men det är verkligen som att tala för döva öron. Samma fenomen även på andras bloggar..

7 kommentarer:

Anonym sa...

Ja men så är det ju alltid! Jag tycker öht att det är rätt lamt på kommentar-fronten! Men det är mycket högjudda röster om att man ska kommentera till höger och vänster, men de som skriker värst är de som är sämst på att kommentera.
Jaja...svammel svammel :)

Anonym sa...

Kan hålla med till viss mån.. men sen är det så i dagens samhälle att det (tyvärr) är så mkt man borde engagera sig i så man blir alldeles matt...

Anonym sa...

jag håller med sussie. det är lättare att skriva "åh söt" när man ser en bild på en bebis än att ha åsikter (som naturligtvis helst bör vara genomtänkta) till viktiga teman. men jag kan ju bara tala för mig såklart.

Anonym sa...

alltså, menade inte att HA åsikter utan ann skriva dem.

Anonym sa...

Hej Emma.. Kom över din blogg nu. Kul att läsa lite vad du skriver. Du skriver så bra och givande.. Kram. Och ja Gisssi är ju dödssöt :)

Anonym sa...

Jag tror det är som Moni säger, att det går så snabbt att skriva en kort kommentar. Även om man funderar över viktiga frågor när någon skriver om sådana så krävs det mer för att kommentera då.

Anonym sa...

Ja, har märkt samma sak själv!

Hoppas det är okej om jag tittar in o läser din blogg ibland? :)