måndag, mars 05, 2007

Vaad gör ni?


Barnet är badat och jag har ringt min akassa så nu tror jag inte längre att vi kommer svälta i sommar om jag, hemska tanke, inte skulle få nåt jobb. Har en miljard pormaskar på näsan som jag försöker trolla bort med min mirakelkräm nu och sen ska jag skriva till tidningarna om att jag är så himla arg på saker i allmänhet. Ska försöka förbereda lunch också trots att gullebarnet drar mig i byxbenet hela tiden. Hans naglar är vassa dessutom.


Vad gör alla andra idag?
E

5 kommentarer:

Anonym sa...

så fin han är den lilla busen!!! nu kom conny och skådar det vackra barnet..hihi..han hälsar så mycket. Vi sitter & Pluggar idag..vid två är det tvätt och sedan ska vi städa..tjohoo!! Vad spännande att du kanske ska jobba i sommar..förstår dock att det kommer vara svårt att lämna Gustav för första gången. Men det kommer säkert gå bra. Vad har du skrivit om till tidningarna? nÅGot särskillt du är arg över? Dwet fins ju så mycket man kan vara arg över menar jag.. Kram till er alla & TACK för senast. Vi hade en mycket härlig kväll tillsammans tycker jag. //Stina

Anonym sa...

Idag har jag varit ute på isen och njutit av det fina fina vädret! Är så glad att jag fortfarande mår så pass bra i graviditeten att jag kan vara ute och röra på mej och skida och ha det bra! :)Jag vill också veta vad du blev arg över då du skrev till tidningarna! Och så vill jag veta vad du köpt för böcker på bokrean! :) Kraam

Anonym sa...

Jag såg att du hade börjat blogga igen. Häftigt. :) Du får gärna följa min blogg men jag har password p åden nuförtiden. Hojta till så får du det. :) wozzgirl@gmail.com

citronlime sa...

Söt söt söt... :)

Anonym sa...

Va söt han e.
Stor har han blivit oxå.