onsdag, april 11, 2007


Min unge är ju jämt glad! Det måste han fått från sin mamma. :D

5 kommentarer:

Anna_m6 sa...

Va fin han e din unge!

Kramar från Anna, Daniel o lille Sigge

Anonym sa...

hej emma! bra och fin blogg! har brådis nu men kommer att kommentera allt bra du skrivit sedan! Och ja, brev ska komma! :-)Puss på dig!! Kram Ulrika

Anonym sa...

Emmsan:)
måste ju bara skriva några rader, hur är de med er? hur har ni de i Göteborg? Saknar dej faktiskt såå mkt när jag tänker tillbax på hur kul du & jag hade de på Karaten :)
Ska kommentera nogrannt när jag får tid har mkt med skolan nu, tar ju studenten denna terminen ju..
Ha de bra & krama alla från mig.
Bamsekramar Sara

egoistiska egon sa...

så söt han är!

Unknown sa...

Wow.....what a beautiful little thing you have become GG. I wish I could close the gap and come see you in Sweden.

Just love you sweet, sincere smile. You have the cutest boy I've ever seen Emma.

Love from Naomi in Nairobi, Kenya