söndag, april 22, 2007

Är lite lätt speedad eftersom jag druckit massa sockerdricka och lagt upp typ hundra saker på tradera, vad roligt det är! Nu vill jag att det ska börja ticka in lite pengar också! :) Har haft mina föräldrar i stan hela helgen. Var på Kvibergs marknad med pappa och där kunde man köpa allt. Jag lovar dig, vad du än önskar dig för materiellt ting så fanns det där. Vad vill du ha? Try me! Också det du verkligen inte inte inte vill ha, tex utgången pickels, fanns att köpa. Frukthandeln var underbar och sjukt billig - det var som att vara på Möllan tjejer!! Annars blev det bara kaffe och rumänska miniwienerbröd som jag, fadern och sonen glupskt satte i oss medan vi flanerade runt.

På kvällen invigdes min nya grill och det var hur mysigt som helst! Gick och smådansade och sjöng hemma hela eftermiddagen om hur gott det skulle bli och eftersom Mwanikis enda erfarenhet av grillning i Sverige är en ickefungerande engångsgrill på ett blåsigt Ribban, var det ett jäkla malande om att vi väl kan laga maten inne istället. Men nej - och GUD så gott det blev! Gjorde kyckling och så en sallad med halloumi, färsk fylld pasta och massa gott + klet så livet lekte lite mer än vanligt igår kväll. Hann med en storhandling också så skåpen är fyllda till bredden.

Vad har ni gjort i helgen?

Inga kommentarer: