onsdag, januari 18, 2006

Min nya kurs och sånt

Skön dag igår! Lunch med Lisa på Ölis, besök hos barnmorskan som faktiskt är bra trots att hon är inte är den där gulliga gamla tanten som man egentligen vill ha som barnmorska och så första swahililektionen på kvällen! Nu ska jag börja snacka swahili som ett proffs och inte bara säga små mesmeningar. :)

Bra dag idag också och nyss har jag ätit våfflor som gjorde mig så mätt att jag är helt utmattad! Vem säger att man kan äta obegränsat som gravid - min mage är full med barn så inget får plats längre känns det som! Och bebisens lilla gulliga fötter ligger och trycker ut på höger sida, där de alltid ligger. Jag kan kittla honom så han börjar dra dom fram och tillbaka, så roligt!

Nu ska jag faktiskt både diska och dammsuga, duttig.

Inga kommentarer: