söndag, januari 08, 2006

Senare

Linda kom en sväng ändå men det blev inga våfflor för det var bara jag som var sugen och jag hade då ingen större lust till att göra dom själv. Strax efter nio ändrade sig Mwaniki dock men det kändes ju som århundradets projekt att sätta igång med det då. Man är ändå en ganska svag själ klockan nio när man är i det här tillståndet. Har dock bakat chokladbollar och chokladmuffins idag som jag ska bjuda mina kollegor på imorgon, på sista mötet med gänget! Jobbar bara tom söndag och imorgon är sista dagen som vi träffas allihop. Muffinsarna äter man dock på egen risk, de är så hårda att man kan döda folk med dom.

Nu vill jag snart sova så det är dags att buffa upp sängen med massa kuddar. Ska först vara hurtig nog att smörja fötterna och försöka få min andra hälft att sluta vara riktigt så här panikslagen inför sin tenta som är imorgon. Just nu är det värsta som hänt honom någonsin i livet att han inte kan hitta sina hårband. Han börjar få långt hår ser ni. Och han påminner mig varje dag om att han inte tycker att vi nånsin ska klippa bebisens hår utan låta det växa fritt.

Sov sov, zzz zzz.

Inga kommentarer: