onsdag, januari 11, 2006

Sova sova sova, säng säng säng

Jäklar vad det är kallt, men skönt ute! Imorgon ska jag springa lite ärenden på stan och om det kan tänkas bli lite sol då så ska jag hoppa jämfota av glädje. Om jag ens kan det just nu.
Jobbat idag och det var näst sista dagen, oj som det susar fram! Bara söndag kvar nu och sen kan mr bebis komma när han vill, om han och hans lungor och det andra är färdiga alltså.

Är hungrig så jag ska fixa nåt nu, my man kommer från träningen snart och borde också vara hungrig. Mitt dygn är lite sent idag eftersom jag vaknade efter elva.. efter att ha varit vaken en timme tiiiigt imorse och sen kraschat i säng igen efter det.. Ingen kan sova som jag!

Kram till Linda för påkämpande med sin uppsatsgrej och tack till Lotta för igår, bästa fikan på länge och jäklar vad vi pladdrade.

Inga kommentarer: