söndag, januari 08, 2006

Söndag hemma

Dricker roibooste och har faktiskt tvättat alla bebisens kläder idag, kan ni tänka er! Jag har fått skäll hela veckan av kollegor och kompisar som är arga för att jag inte har packat BB-väskan ännu, trots att jag har sex veckor kvar till beräknad förlossning. "Man veeet ju aldrig när han kommer". Neeej det veeet man inte men ändå.

Mwaniki är nog halvt döv som alltid måste ha TV´n på så himla högt, jag blir helt yr när det låter så mycket. Nu är det dock dateline London på BBC World som han tittar på och då vill jag höra.

Jag vill äta våfflor men Mwaniki vill ha mat. Ringde Linda för jag tänkte att hon kunde komma och äta det med mig men hon kunde inte, buhu. Ännu hemskare är att hon snart flyttar från Malmö. Men först ska vi ha examensfest för henne på fredag, juhuu.

Ledig hela dagen, hur skönt som helst!
E

Inga kommentarer: