söndag, januari 15, 2006

No more jobba

Oj, jag ska vara ledig nu ända tills bebisen kommer. Ledig sen också såklart men på ett annat sätt. Kan inte fatta att jag inte ska jobba varken imorgon eller nästa dag eller nästa eller nästa. Nu ska frysen fyllas, väskan packas och jag ska boa in mig ännu mer hemma. Rensa och skrubba och fixa och dona. Så mysigt!
Har nyss varit på minipromenad med Mwaniki. Han blev sugen på kebab och jag ville följa med och handla, som en månskenspromenad, haha.
Nu ska vi kolla sammandrag från serie A-fotboll och sen sova. På tal om fotboll är det förbjudet att diskutera det faktum att gamla HIF-are funderar på att skriva på för MFF. Förräderi av högsta grad, jävla Judas-ar är vad dom är. Och jag hatar Judas-beteende.

Hurra för min ledighet!
Ta hand om er!

Inga kommentarer: