onsdag, maj 21, 2008

Humor

Det är så himla roligt att SJ välkomnar mig åter till deras tåg. Som om det finns en massa andra tågresebolag att välja mellan när jag vill åka tåg!

Lika roligt är det när fotbollsfrun, från en brännhet sandstrand, klagar på vuxna som röker med barn brevid sig. Att sola med en bebis i magen är verkligen smart och sunt däremot! Det blir ju bara ungefär tre ggr som varmt som det brukar vara i magen, skönt för bebisen! Så många människor tänker liksom inte färdigt det de tänker innan de säger det.

3 kommentarer:

egoistiska egon sa...

jag hade verkligen ingen aning om att det blev för varmt för barnet i solen. men så har jag ju aldrig varit gravid heller :)

It´s all about me sa...

Jag hade inte heller någon aning om det! Om jag däremot blir gravid någon gång kommer jag såklart ta reda på allt sånt innan, det verkar fotbollsfrun kanske inte ha gjort...

Anonym sa...

Det hade inte jag heler någon aning om... har bara läst att såvida det känns ok att sola så kan man göra det.
Jag satt en stund i solstolen på terassen igår men jag kände efter en kort stund att det inte kändes bra så jag begav mig till blomrabatterna (där det fläktade mer) och rensade lite ogräs istället...