söndag, december 28, 2008

Alla dessa kvinnoskämt


7 kommentarer:

Marianne sa...

Det är inte alla som är kul, en del blir riktigt plumpa. Den här började rätt bra, men slutade lite ... blondinaktigt. Fast en del är riktigt roliga.

Anonym sa...

Ingemar har ju annars ett par på lut:=)

Petchie75 sa...

Ha ha, jätteroligt! God fortsättning, det ser ut som ni har det jättemysigt i Sverige! När åker ni tillbaka till Skottland?
Kram!

It´s all about me sa...

Feministen i mig vaknar och blir lite irriterad...

Emmama sa...

Marianne: Jo.. typiskt slut..

Frida: GARANTERAT!! :D

Petra H: Har varit toppen men är tillbaka sen den 30:e och det är bra det med! :)

Annaluna: Samma här!!

Petchie75 sa...

Ja ja, jag är väl inte feminist då (??) men jag tycker faktiskt att teckningen ÄR rolig och att det ligger ganska stor sanning i den...

Emmama sa...

Petra H: Min asikt ar mer att jag ar inte san men jag vet att ocksa vi som inte ar sa ofta doms for att vara sa dar just for att vi ar kvinnor. DET gor mig arg!