torsdag, december 25, 2008

Och julafton kom och gick!

Sämsta rimmet någonsin. Var ÄR rimmet? Ingen förstod logiken. "För att hålla sig fin får man greja och borsta. Den som köpt denna klapp är ett gott exempel".

Gott exempel på urdålig rimmare möjligtvis! :D Från och med igår rimmar "borste" med "exempel".

Gussis julklappar!

Tomten sa hej till alla barnen. Alla ett barnen.

Tomten!

Vårt vulgära julklappsberg.

Gustav och gammelfaster!

Jag med min syster och mina fina kusiner!

Glad julkille!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Och vad innehöll den klappen? (Rimmet.) ;)

Fina julbilder på er. :)

Anonym sa...

Jag ser på stilen vem den "usle" rimmaren e tror jag.....ha ha ha.Jag erbjuder mej att hjälpa till vid ev framtida behov!!!
Kram Annelie

It´s all about me sa...

hahaha, vilket rim!
Och hoppas Gussis alla julklappar får plats i resväskan hem sedan:)

egoistiska egon sa...

gud så stor han blivit! och så fina foton (allihopa, även i de andra inläggen).

Marianne sa...

Julklappsberg SKA vara vulgära när man är så fin som Gustav! Helt rätt! HÄRLIG jul ni har haft. Fortsätt med det resten av Sverigevistelsen!

Anonym sa...

Superfina bilder och en fantastisk jul..maila mig gärna bilder soon as..

Anonym sa...

Vad kul att se bilder från er jul. enormt julklappsberg verkligen hi hi
GOTT NYTT ÅR

Anonym sa...

Jätte fina kort och vilken härlig julstämning man fick när man såg dem :) Gustav är söt som bara den... Kram Hanna