fredag, december 12, 2008

Mot Götet!

Eftersom min mamma är en sån klippa som jag önskar er alla har hon idag både bokat vår Göteborgsresa och klipptid till mig två dagar innan vi åker mot Götet för där måste man vara fin. Kommer till Göteborg på förmiddagen på fredag (om en vecka kommer jag kunna träffa er fina göteborgare!) och åker hemåt efter 4 på söndag! SÅ, syster, Martin, Frida, Pernilla och Vincetti, Linda och Markus, Malin och Jens, Linda och Ken, gamla mammagruppkompisarna och Bergsjömaffian (minst lika farlig som det låter), jag hoppas ni alla har lust att ses! Tänker mig att hinna med shopping på Villervalla, fika i Haga, äta mat från Feskekyrkan och att låta killarna på bilden leka igen!

9 kommentarer:

KARLAVAGNEN sa...

Men du får la be bojsen att behålla kläderna på! Götlabörg i Desembääär e inte å leka mä, om man säger så då vaaa...

Du får la änna ha det gött!!!

Anonym sa...

Varför bor jag inte i Götet? Är det en ej sikke lej Gustav har på sig? Älska Villevalla

Anonym sa...

JAAAA...längtar så himlan mkt efter er..KRAAAAAAAAAAM

Anonym sa...

Åh vad kul att ni kommer till Gbg för ett par dagar, ha så mysigt och njut av allt underbart som bara kan ske i Gbg :) /Hanna

Anonym sa...

Välkommen hem till mig på lördagsträff, om någon annan jag känner tex, Marie el. Satja el Anki läser detta är ni också välkomna. Eller naturligtvis någon annan jag inte känner. Emma, vi hörs på felonen(telefon på Vincentiska)och bestämmer vidare.
Ha en fantastisk resa "hem" och GUUUUUUUUUD vad kul det ska bli.!!

Anonym sa...

Hej hej! hade varit jättekul o träffas när ni e i malmö, du kan väl ringa så fort du vet eller höra av dig på mail. många kramar från oss, sofia o Malcolm

Anonym sa...

ja det skule vatt kul o ses men det finns kanske inte tid till det, verkar som du har många att träffa? men jag får väl ta den smällen isåfall?
Kram A-L

Wee Mary sa...

Hejsan!
En träff på lördag hos Pernilla låter jättemysigt! Är du i Götet bara på lördag?? Hinner inte med någon fika då..trist! Let me know :)

Krameli
/Marie

Anonym sa...

Om söndag passar bättre går ju det för min del också såklart!!Du bestämmer när det passar dig Emma.