torsdag, december 18, 2008

Hej från Sverige!

Livet hos mamma och pappa är så mysigt! Nu har vi käkat popcorn och druckit julmust framför TV'n medan gangsterbarnet pusslat och lekt järnet. Har även hunnit med shopping i Växjö idag, det var också riktigt trevligt! Imorgon åker vi mot Göteborg och där blir det syster-, kusin- och kompishäng för hela slanten, jippi! Om någon är där och vill ses är mitt svenska nummer 070-2538948, ringaling! :)

Nu ska jag tvätta det sista innan tidig sänggång för tåget går 07.00. Lunch med syrran och häng med Pernilla och Vincent står på morgondagens schema!

2 kommentarer:

Marianne sa...

Å vad härligt att ni är hemma i Sverige! Då blir det en riktigt mysig jul för Gustav förstår jag!

Ha det nu JÄTTEBRA och jag hoppas ni får en riktigt GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR!

KRAM!

Marianne sa...

Nu kom jag på vad jag glömde beställa från Älmhult: FILIDUTTER! Nå, han kommer väl dit fler gånger.