fredag, november 27, 2009

Julklappstips till morsor och kompisar

Lite mer julklappstips så, alltid bra. Till morsor och kompisar denna gången. Hoppas ni hittar nåt ni gillar.


1 - Muffinsform, Åhlens, 89 kronor. Har en sådan och det blir SÅ fina muffins!

2 - Salt- och pepparkar från Alessi, 230 kronor, Bluebox.
3 - Case från Ordning & Reda.
4 - Parfym Harajuku Lovers - min favvis är "Music".
5 - BH från Kappahl, 169 kronor.
6 - Armband, 69.50, Kappahl.
7 & 8 - Puff och Body Butter med min favvisdoft Moringa, 29 resp 165 kronor, The Body Shop.
9 - Nyckelring från Ordning & Reda.
10 - Kudde Indiska, 299 kronor.
11 - Fågelbricka, IKEA, 49 kronor.
12 - Nattlinne, Kappahl, 299 kronor. Så härligt damigt och varmt liksom. Ge hit det bara!

4 kommentarer:

It´s all about me sa...

Mitt bästa till morsan är ALLTID en upplevelse; typ SPA eller nått. Plus någon bra bok eller annat liknande.

Bluebox gillar jag som fan, har en hel bunt grejjer jag spanat in som skall beställas i helgen!!

Marianne sa...

Jag som gillar att baka önskar mig så klart muffinsformen. Men den goa damiga nattsärken skulle också passa mig bra. Kul lista du har. Det är ju egentligen inte så svårt att hitta på klappar, eller ?!

Eva Henriksson sa...

konstigt att inte flera har kommenterat dina suveräna tips. De är verkligen fina och KappAhl m.fl. borde vara tacksamma och betala dig. Så fin bricka och vilket nattlinne!!!!

Emmama sa...

Itsallaboutme: Böcker är världens bästa present, till alla :)

Marianne: Det finns så mycket fint överallt! :)

Eva: Håller helt med men inte ett öre har jag fått! ;)