måndag, november 02, 2009

Skotsk pizza!


Erkänn, visst vill ni smaka?
Pizza med Haggis...

15 kommentarer:

heffamamman sa...

Oh jaa, langa hit den bara! Här är vi inga fegisar. ;-) Pizza med mozzarellaost kan väl aldrig smaka fel eller!? Vi ääälskar pizza.

Anonym sa...

hmm.. HAGGIS.. om inte annat så väcker det ju ens nyfikenhet! :D

Annars, jag måste fråga dej som har en sån fin blogg! Hur får man alla de där "antal unika besökare" och visitors-inställningarna?!! Har försökt och försökt men fattar nada! :(

Ha en fin start på veckan!

Anonym sa...

hmm.. HAGGIS.. om inte annat så väcker det ju ens nyfikenhet! :D

Annars, jag måste fråga dej som har en sån fin blogg! Hur får man alla de där "antal unika besökare" och visitors-inställningarna?!! Har försökt och försökt men fattar nada! :(

Ha en fin start på veckan!

Sussie sa...

och vad är haggis? :) Den ser ganska god ut faktiskt...

Susanna sa...

Spännande pizza, minst sagt!

Förhoppningsvis kommer jag tillbaka till bloggandet i en annan form. Kanske en ny blogg eller så. Kände mig så osugen och oinspirerad att fortsätta på den gamla. En nystart är kanske på sin plats? Vi får se hur det blir, men låter dig naturligtvis veta. Vill ju ha dig som bloggläsare! :)

Kram på dig!

Anna, Fair and True sa...

Nej, jag tror jag avstår!!!

Sara sa...

mmmmmm later riktigt smarrigt!

Millan sa...

Nej tack! ;-)

Petchie75 sa...

Nej tack! Vegetarisk haggis är dock gott ;-) Åt det på en Burns Night-fest i Venedig för många år sedan!

It´s all about me sa...

Haggis - vad är det? Köttfärs? Vegetariskt, tack! :)

olgakatt sa...

Å, såna fegisar några ovan! Haggis som är så gott! Äter det så fort jag är i Scotland. Ska vara med rotmos om det ska vara rätt, eller?
Är det riktigt äkta ska det vara lagat i en fårmage men det har jag aldrig lyckats få.
Vill nog hellre ha haggis med rotmos än på pizza men i brist på bättre så...

Unknown sa...

Efter knappt ett år med siciliensk pizza, kan jag nog inte ens äta svensk pizza något mer.

Marianne sa...

Uäää ...

Emmama sa...

Alla: Haggis ar val fylld farmage med njure i, eller nat. En toppenide att ha pa en pizza alltsa.. Nagra av er har mod, det uppskattas!

Susanna: JAAAAA!!

Traningslyckan: Hittar inte hur man fixar det, var dumt! Jag kollar vidare!

Olgakatt: Oh, du kan mycket mer an jag. Jag tror aven att med mash and parsnips ar poppis men jag har annu inte testat haggis faktiskt.. :)

Kramar till alla!

pernilla sa...

Har alltid varit min dröm, skicka gärna en...