torsdag, juli 17, 2008

Hemma nummer två!

Åååh så mysigt att vara hemma hos mamma och pappa! De var såna göllisar att de mötte upp på Kastrup och när vi tagit bilen över bron dukade de upp picknick vid fina Skånegården. Danska delikatesser, hur gott som helst! Gustav lekte i lekparken med nya HIF-fotbollen och morfar kickade säkert 20 ggr utan att bollen gick i marken. Mycket imponerande!

Nu är vi hemma i huset som jag älskar och GG har lekt i trädgården och ätit grillad korv, livet kunde inte vara bättre! För tillfället hjälper han sin morfar att köra in bilen..

Snart sovdags och tidigt imorgon ska mitt hår bli en frisyr igen, p å t i d e n ... Och så ska jag träffa min mormor och morfar, springa svenskärenden, prata med gamla vänner, gå på "byn" och avsluta kvällen med grillning här hemma, bra dag!!

GRATTIS KUSIN ANNELIE PÅ FÖDELSEDAGEN!!!

Tjing!

2 kommentarer:

Cecilia sa...

Ha de underbart!! Här ni vägarna förbi så får du gärna höra av dig för vi är ändå hemma för det mesta!!

Anonym sa...

Vad underbart det låter...ja famijen Almkvist e sååå underbar, jag e så glad att jag fått lära känna er!!
Grattis Annelie på födelsedagen!
Kram A-L