tisdag, juli 15, 2008

Kalasmiss!

Har haft en skön dag på stan idag och fixat lite presenter som ska med ”hem” på torsdag! Bara pappas kvar men den köps i taxfreen, ser ni. Unnade mig dessutom god sushi när GG hade somnat i vagnen, det var länge sen jag åt det! Göttis utan like!

Fatta att vi snart åker, jippi! Missar dock Fridas kalas som är idag (NU) och det värsta i kråksången (from nu finns det uttrycket, ja) är att jag missar att mitt lilla kusinbarn för första gången har med en kille på ett kalas, herregud! Det är stort! Själv var jag typ 34 första gången jag hade med en kille på kalas, Mwaniki för övrigt, men tiderna förändras tydligen, och väl är väl det!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kusinbarn? nu blev jag nyfiken...vem har fått barn??
Kram A-L

Anonym sa...

Appropå presenten i taxfreebutiken, bara det inte blir en påse Dumlekolor, jag föredrar något drickbart från Scottland.

Anonym sa...

hahah....förlåt att jag läste sååå fel har läste en gång till nu o fattade det...e inte lätt när man e lite trögläst som jag *asg*
kram A-L