torsdag, juli 31, 2008

Härlig fredag i Skummeslöv!

Vi hade en så jäkla härlig dag i Skummeslöv i fredags när vi firade mina kusiners pappa Lasse lite före hans stora dag som var i måndags. Massor av bilder att visa inte minst släkten som jag vet läser.. :)
Lek med gammelfasters briobana!
Samspråk i köket!
Mur-lek.
Stina och jag!
Här var vi!
Gustav lär sig om livet av gammelfarbror Tommy
Modiga två som doppar fötterna! :)
SOM VI SKRATTADE när det kröp en mask ur hallonet i Fridas supergoda drink... Se uppe på översta hallonet..
Nästa sommars 60-åring, fina farbror Lasse!
Nästa sommars bröllopspar! Ett leende som gjort för bröllopsfotot!
Frida och jag ler i kapp på stranden i Skummeslöv!
Stina vid stranden.
Kusin Stina och faster Mimmi!
Gustav och Mwaniki inspekterar presenterna!
Frida är alltid värsta snyggot och hade drömbrillor!
Conny, Frida, Stina, Gustav och Martin gives five!
Conny, Martin och Stina när vi var vid stranden. Såklart bara jag som vågade helbada.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Gud vilka underbart fina bilder...förstår att ni hade ett mysigt kalas...med en så underbart fin släkt som ni e så!!!!
KRAM A-L

Anonym sa...

Massa fina bilder,du borde bli fotograf:)saknar er jättemycket!!!!
KRAMAR!!!!!!!!!!!!

Emmama sa...

Sista bilden blev mysig på nåt sätt, de stod helt perfekt utan att jag visste om det! :) Saknar dig också!!!

Anonym sa...

oj så fina bilder!! vilken duktig fotograf du är :) hade varit kul att få framkalla några av dem.. du skulle varit med på några fler dock.. /stina