fredag, oktober 09, 2009

Hurra för sverigepaket!

Vilken postvecka vi haft! Snälla Anna skickade både finfint kort, schyssta rattar (haha) och cool present till Gustav - tack! Anna skojade i kortet om att man ju inte kan skicka kort till utlandsvenskar utan att skicka med godis... Hon känner oss väl.. ;)

Idag kom en ny laddning LYX från mamma och pappa med allt en supercool morsa och en liten krull kan behöva för att pimpa en helg. Toppen, TACK! Också presenter från bokmässan var med, kokböcker både till de stora och till den lilla småa. Mycket värda att kolla in för vi snackar julklappstips de luxe!


Att komma hem till sånt här lyfter mig metervis över marken, så roligt! TACK!!!

5 kommentarer:

Livet på Citronodlingen sa...

åh, så mycket fina paket du får hela tiden! :o)

Anna, Fair and True sa...

Oj, t o m mitt lilla paket (klassificeras nog mer som stort brev) fick en bild och allt! Skrattar åt rattar! ;)

Emmama sa...

Pysen: Jag är en otroligt lyckligt lottad själ! :) Kram!

Anna: Klart, jag blev så galet glad och dina rattar är jäääla fina fan. :D Kram!

Anna, Fair and True sa...

:)

egoistiska egon sa...

Älskar rattarna! Tryckt i mig flera påsar den senaste veckan. uff.