torsdag, oktober 22, 2009

Kenyabesök och fredagskänsla...

När jag hade diskat undan efter middagen hittade jag en sovade lilla G i soffan. Såklart med sina nya gummistövlar på. Nu kör jag lite barnslig efterrätt i soffan och hoppas på nåt bra på TV.. Har haft en lååång dag i stan när vi visat en påhälsande kenyan allt viktigt och hjälpt honom shoppa massa fint till frugan och barnen. Så ja, han vågade sig ut i regnet! Nu ikväll blev det lasagne hos oss och det blev en riktigt mysig kväll! Har näsan lite fredagskänsla av nån anledning..

8 kommentarer:

Taina sa...

En liten trötter med nya stövlar. Så gulligt.

Kramen!

Saltistjejen sa...

Ååå vad härligt emd besök!! Och vilken liten gullis i soffan! Mmmm! Tycker att gummistövlarna passar bra på honom!! :-)
Kraaam!

It´s all about me sa...

Mysigt,

och trevlig helg!

Sussie sa...

Fy bubblan vilka skor du har hittat här ovan. :P Och din efterrätt såg jättegod ut.

Livet på Citronodlingen sa...

Vadå? Vad menar du med barnslig efterätt?? Jag gör alltid sådär, dessutom kör jag glassen 15 sekunder i mikron innan jag har på choklad och banan...

:o)

Eva Henriksson sa...

Skorna såg hemska ut.
Är de på allvar eller för att väcka uppseende.?

Gustav är oemotståndlig på skinnet med stövlarna.

Vad ville kenyanen handla med sig hem? Det måste känts fint för din man med lite hemlandstoner, Vilket språk talade dom?
Vad tyckte han om lasagnen?

Kram Eva Henriksson

KARLAVAGNEN sa...

Åh, Thomas stövlar!!! Lyllos och glassen såg väääldigt frestande ut.

Emmama sa...

Taina: Ibland kan han gå från 100 till 0 på fem minuter.. Mycket tröttis och gullig över honom där.. Kram!

Saltistjejen: Somna med stövlar is the shit liksom.. :D Kram!

Itsallaboutme: Hoppas också din helg varit braa! Kram!

Sussie: Chokladsås är alltid helt rätt... ;) Kram!

Pysen: Du och jag borde liksom ses och äta detta göttiga ihop! :D Kram!

Eva: Det blev riktigt mysigt! Han gillade lasagnen men hade ätit det förrut eftersom det visade sig att han bott ett år i Pisa! :) Han köpte tuffa kläder till barnen och en riktigt snygg kostym till sin fru. Eller, heter det kostym till en kvinna? Kavaj och byxa i alla fall.. :) Min sambo och han pratade swahili och engelska lite blandat och jag hajjade en del av det i alla fal.. Kram kram!

Karlavagnen: Thomas är GUD! Och jag ääälskar verkligen chokladsås.. Kram!