måndag, december 07, 2009

Senaste nytt i Tiger Woods-soppan


All I want for christmas.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Fruktansvärt att dessa bimbos har en sådan "makt".

Nu har en hel familj blivit förstörd.
Inget blir någonsin detsamma igen för dem.

Och Elins sår kommer aldrig att läka.

It really saddens me.

Annika sa...

jag är så less på det där att jag inte orkar läsa om det, eller se det. Det är första nyhet på alla skvallerprogram här i US. tröttsamt som fan. och det ska rotas och rotas och rotas...
Elin kommer att få ett stort fett alimony, men skett är skett och Tigers rykte är för alltid smutsat.
Pinsamt.

Emmama sa...

Anonym: Håller verkligen med dig. Denna historien slår verkligen mig RAKT i hjärtat, det är så smutsigt och hur en familj drabbas visar ju alla att det ALDRIG är värt det. Dessutom som du antyder - det är ju inga större begåvningar som de väljer att ha vid sidan om, utan tjejer som nu lite avklädda ska visa upp alla sms de fått.. Hade skämts ögonen ur mig om min dotter eller någon jag känner betedde sig så. Att vara den andra kvinnan är aldrig vettigt eller okej, inte för nån.

Annika: Ja det "vackra" vore väl att inte ha detta ämne alls i sin blogg men detta går rakt in i hjärtat på mig, jag känner så starkt för alla kvinnor som går igenom detta. Att det görs så totalt icke privat är ju ännu värre såklart.

Anna, Fair and True sa...

Så tråkigt. Skämtade om det förut men nu känns det inte lika roligt längre.

Emmama sa...

Anna: Ja, det blev ett och annat golfklubbeskämt innan man visste allt annat. Fruktansvärt sorgligt.

satja sa...

Kan bara instämma med dig Emma. Vi vet ju inte hela sanningen men otrohet är så SMUTSIGT och FULT och för oss "vanliga" människor är det jättejobbigt. Då vill jag inte ens tänka på hur Elin har det nu,på framsidan på alla löpsedlar...Jag kan bara tänka mig hur pinsamt det är oavsett om man är känd eller ej! Det allra värsta är att det är ganska vanligt bland oss alla..

Emmama sa...

Satja: Håller helt med dig, mardröm!