torsdag, december 03, 2009

Hej då nordöst, hej IKEA och mammalyx!

Två dagars lyxlir i Edinburgh är precis vad den här morsan behöver nu. En stor väska är packad med väldigt få saker. Ikväll är förhoppningsvis väskan fylld av skumtomtar, glögg, must, aladdinaskar och lite julpynt. Magen kommer vara fylld av köttbullar och almondykaka, HOPPAS. Ikea är LYX.

Lite hotellövernattning, god frukost och en intressant workshop på det, härligt! Jag älskar, älskar, älskar mitt jobb.

Ha sköna torsdagar och fredagar, med personalfester, sköna vardagar och snö (?).
See you later aligator.

7 kommentarer:

Satja sa...

Ha det så kul och "kräng" nu riktigt mycket! Det behövs lite mammalyx i vardagen. Vi är ju inte så kräsna och kräver så mycket......Ha en underbar dag!Åh ,sova på hotell, det vill jag med. Det kanske är något att viska i Kamaus öra när det närmar sig min födelsedag hi hi hi, för han måste ju ha lite hjälp på traven! Vuxna som ska ha presenter, vad är det????

KARLAVAGNEN sa...

Virrar på huvudet å denna ystra småländska! Ha det rektit göttit nu!

It´s all about me sa...

Åh, enjoy!

Själv ska jag på julbord med mitt jobb på lördags, ska bli grymt kul! Är ju sm bekant inte så förtjust i svensk julmat annars, och har faktiskt aldrig saknat IKEA då jag har varit borta, däremot knäckebröd och quorn! ;)

Sussie sa...

Men Ikeas köttbullar är inte mums...

Lisa sa...

Trevlig helg! /Willvin.se

Mia sa...

Hoppas du fyndade på IKEA! En liten resa med mammalyx är aldrig fel. Kram!

Emmama sa...

Tack för alla fina hälsningar, det blev SÅ lyckat!! Kram!

Satja: K och M måste TUKTAS!!!