onsdag, december 16, 2009

Veckans logik

Igår skrek jag åt mitt barn att sluta skrika.

7 kommentarer:

Sussie sa...

Åh sånt har vi haft alldeles för mkt av den senaste tiden. :P
Trött mor o trötta barn brukar inte gå så bra.

Amy sa...

Det där är nog ganska vanligt tyvärr....ibland är man helt enkelt för trött.
Gissar jag bara, jag har ju inga barn än....

Camilla Toniolo sa...

Det har jag också gjort. :-( Häromdagen tog jag min son hårt i armen och sa att han måste vara mjuk mot sin lillasyster... Jag har haft dåligt samvete flera dagar sedan dess och förklarat att mamma gjorde fel, att man inte får göra så och att jag aldrig ska göra det igen. Usch...

Eva Henriksson sa...

Det kanske inte skulle höras annars......i barnskriket.
?????????
Men visst att viska hade varit bättre....

Marianne sa...

Nu blev jag tvungen att pussa lite på Stina bara för det, hon ligger på soffryggen bakom mig och sover. Katter skriker aldrig. Eller rättare sagt, kastrerade katter skriker aldrig : )

Kram!

Ewa sa...

Mmmm, visst är det bra att man kommer på att man gör det i alla fall..då kan man ändra på det eller fundera på varför man gör det.

Det finns en hel massa vuxna som skriker tyst! till sina barn utan att tänka efter utan -bara för att jag säger så.

Kramar!
ps;mitt fiiina paket har jag fått idag :D! Jag tror att tomten kommer att hitta hem till dig också *fniss*

Emmama sa...

Sussie: Iiiih! Förstår!

Amy: Klokt av en ännu barnfri! :)

Camilla: Välkommen hit! Hörru, det händer oss alla, glöm ALDRIG. Tänk ändå vad bra att du pratar om det, det är det viktiga!

Eva: Hm iofs.. Men prata vanligt är bäst! :)

Marianne: Haha, helt sant!

Ewa: Verkligen sant, att man tänker på det är det viktiga! Kul att du också fått ditt paket nu, vad lyckat det blev! :) Kram!