torsdag, januari 31, 2008

Barnsömn!

Har fått ta i lite med hårdhandskarna (the hard gloves) mot Gustavs sena kvällar. Trött sex-halv sju efter middagen och det är ju för tidigt att sova så då har jag försökt dra ut lite på det men då blir han HYPER och somnar istället nio, halv tio - tooo late! Dagisbarn måste sova vid åtta, annars blir familjen psykotisk, det är min absoluta uppfattning. :) Men idag blev det välling och bokläsning halv åtta och så somnade han fem i åtta, duktigt barn och duktig mor!

Har varit på två jobbintervjuer idag för extrajobb, gick BRA! Ena fick jag och ska nu diskutera detaljer och det andra skulle hon återkomma om men jag hoppar nog det under förutsättning att jag också får det tredje som allt verkar mycket positivt om. Mina kompisar är asbittra på mig eftersom jag fått alla jobb jag intervjuats för - och faktiskt ytterligare två som jag aldrig ens sökte men fick ändå. ;) Urcharmigt att berätta om det men ni känner mig och tål väl det? :)

GRATTIS TILL Anna M som fyller år!
Hej till nya läsaren Sara!
Hurra för att Pernilla lärt sig lämna kommentarer!
Yeeeeeah till L som varit supermodig!
Kram till alla, glöm inte enkäten om drömjobb eller ej längst upp till vänster!

KRAM.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Då är den stora frågan jag alltid ställer,(börjar själv bli trött på min fråga)NÄR VAKNAR HAN???
Jag hittar nämnligen ingen logik i barnasömnen. Jag har aldrig förrut funderat så mycket över sömn som jag gör sen jag fick barn.

Anonym sa...

Jag tycker det är URSKÖNT att du berättar positiva saker om dina jobb som hoppar på dig!!!Man ska kunna vara stolt över sig själv och som kompis får man tåla att det går bra för andra också.
GRATTIS!!!

Anonym sa...

Grattis till jobben! Jag önskar att nån kunde ge mig ett nytt roligt jobb bara sådär också! :-D

Sömn o barn är alltid en gåta, inte alltid så logiskt nej... Hoppas lillkillen fortsätter med de bra nattningsvanorna.