måndag, januari 28, 2008

Utmaning till dig som vill ha den!! :)


Vad gjorde du för 10 år sedan?- Då gick jag sista året på gymnasiet och det var en helt otrolig sista termin, superkul och betyg som jag visste skulle göra att jag skulle klara mig in på högskolan och universitetet.

Vad gjorde du för ett år sedan?
- Bodde i Göteborg där jag trivdes så underbart bra! Så mycket skit det pratas om vår förort och så är det så fantastiskt att bo där och vilken gata sen! Ett runt stort hus med vänner i varannan trappgång och lekplatser to die for, så ska man bo som mammaledig!

Fem snask du gillar?
- Estrella grillchips, snickers, kexchoklad, mormors löständer och filidutter.

Fem sånger du kan hela texten till?
- Autumn leaves - Eva Cassidy, Karlssonpåtaket-låten, Space Oddity - David Bowie, När trollmor har lagt de 11 små trollen och Menthosreklamen i "Clueless".

Vad skulle du göra om du var miljonär?
- Precis det jag gör nu! ;)

Tre dåliga vanor?
- Extremt dåligt tålamod med människor som vet bättre än de visar, vill ha TEMPO och det stressar andra, krävande.

Fem saker du gillar att göra?
- Leka med duplo, bada, skriva, diska och promera vid stranden här.

Fem saker du aldrig skulle klä dig i eller köpa?
- Tubtopp, pumps, vita jeans, KKK-strut och sjömansdräkt.

Fyra favoritsaker?
- Gustav (sak, ja), ljusgröna stora muggen från Indiska, Karlavagnen i P4 och och släktkalas.

1 kommentar:

Anonym sa...

lägg av Emma,varje gille vi ses på har du antinegn sjömansdräkten vi köpte på Hästveda marknad eller dom vita jeansen..var är det för rassel du snackar om :=)