tisdag, januari 15, 2008

Uuuuio, Zlatan och jag, vi e från samma sta!


Ryktet om Zlatans succe på idrottsgalan har såklart nått Aberdeen och jag blir ju glad i både kropp och själ av denne man, min kärlek håller i sig! Han är, nu när han växt till sig lite och vet att vara schysst är så mycket coolare än vara stöddig, så jädrans bra. Snygg och bra och pappa, slå det!

Lååångt viktigt PS. Om ni inte tycker han är snygg så tänk på att det är så jävla oviktigt att säga en sån sak, ni låter bara som puckon. Det finns vissa saker vuxna människor inte pratar om eftersom vi är just vuxna. Dessa är:
a. Fula människor. Bara elaka människor tycker andra är fula.
b. Barns fula namn. Barn har inte fula namn, man SKA tycka om sina kompisars barns namn, det är bara så.
c. Att barn är fula eller "inte så söt" eller "inget speciellt liksom" är sjuka människors kommentarer, jag blir vansinnig bara jag tänker på det! Jag har HÖRT människor jag känner säga så om vänners barn och det är så jäkla illa!! DS.

1 kommentar:

Anonym sa...

ska jag ta åt mig av punkt 2 eller?!