tisdag, juni 02, 2009

Hejdå och hej!

Hej då London!
Hej Aberdeen!

8 kommentarer:

Petchie75 sa...

Hoppas att du har haft en härlig London-vistelse! Jag gillar att sitta och titta ut på städer från luften och försöka känna igen "landmarks"... Det tråkiga är att när man flyger FRÅN San Juan flyger man rakt ut över havet och inte över staden, och jag har nästan alltid anlänt tillbaka på kvällen så det har inte blivit några SJ-från-ovan-bilder.
Kram!

✿Ewa sa...

Hoppas att London vistelsen blev fin för dig.

Susanna sa...

Välkommen hem! Kram

mamma Eva sa...

Oj, så fina bilder. Skönt att vara hem igen för hemma är ju alltid bäst, Kram mamma

Cecilia/svengland sa...

Då var du ju i mina hemtrakter! Du flög säkert över mitt hus när du kom in till Heatrow...vi bor precis under en av "fight-path'sen" till flygplatsen! Hoppas du hade kul! :-)

satja sa...

Hoppas att du hade en bra vistelse. Försökte ringa på skype idag men du va inte online. Du kan kanske ringa någon dag. Skulle va så kul att prata med dig. Imorgon ska vi på sommarfest på Kevins förskola och då ska det "krängas" kagor som dem säger i Skåne. Du skulle vara där, ska äta för dig med.Ha det bra!

Emmama sa...

Petra H: Javisst är det kul! Men jag har märkt att jag inte gillar att flyga ensam, tänker för mycket och sitter och nojjar, panik! Men försökte fokusera på att ta lite bilder igår för att tänka på nåt annat! Kram!

Ewa: Tack, det var toppen! :) Kram!

Susanna: Tack! :) Kram!

Mamma: Så sant! :) Kram!

Cecilia: Meh, du skulle ju ha vinkat!! :) Kram!

Satja: Åh vad gott! Kräng på så hörs vi snart, vill också prata! Kram!

Annika sa...

Jag hör dig; jag sitter också och nojjar..fy vad jobbigt det är...
Svårt att hitta landmärken från luften, tycker jag. Jag försöker alltid frenetiskt hitta mitt hus när vi landar på Dulles Airport, eller hitta Reston ska jag säga...Jag lyckas aldrig lokalisera mig fastän det är så nära...